Strategies
Helsinki, Suomi | Kaupan myyntityökalu, Pat., & Bagholder tuote, Pat.

Tervetuloa Strategies sivulle


Miten kauppa voi tuottaa enemmän ja luoda lisäarvoa kaupalle, asiakkaalle ja henkilökunnalle.


Tutkimus siitä, miten lisätä tuottoa ja muuta lisäarvoa kaupoissa, on tuottanut 2 tuotetta. Kaikilla kaupoilla on jotain yhteistä. Heillä on enimmäkseen samat asiakkaat ja asiakkaat tekevät suurimman osan ostopäätöksistä kaupassa. Kätevä työkalu, joka harmonisoi tai yhdenmukaistaa omistajien, johdon ja myymälän tavoitteet tukien asiakasta. Lisäksi on mahdollista virtaviivaistaa tämänpäiväistä kauppaa automatisoiduilla maksuprosesseilla, jotka lisäävät ostamisen mukavuutta ja vähentävät myymälätilaa.

Lisääntynyt tuotto, työntekijöiden hyvinvointi, huomio, ruokahävikin ja mainoskustannusten pienentäminen paljon pienemmällä sähkön kulutuksella kaupan myyntityökalulla (Pat.). Lisääntynyt mukavuus lyhyemmät jonot, tilasäästöt, nopeampi maksaminen ja lisääntynyt tuotto Bagholder-tuotteella. Lisääntynyt suora tuotto 100 kaupassa (pienemmissä kaupoissa) kaupan myyntityökalulla voi olla 5,2 miljoonaa euroa vuodessa ja 3,6 miljoonaa euroa vuodessa Bagholderin (Pat.) kanssa.



Strategiesin tuottama ja patentoitu Kaupan myyntityökalu luo palvelua, työntekijöiden hyvinvointia, vähentää ruokahävikkiä ja mainoskustannuksia sekä lisää huomiota paljon pienemmällä sähkön kulutuksella. Koska 90 % asiakkaista on 1 kanta kauppa eniten arvonlisää luodaan harmonisoimalla tai yhdenmukaistamalla omistajien, johdon ja myymälän tavoitteet tukien asiakasta. 90 % asiakkaiden halusta voidaan tarkastella 1 printiltä ostojärjestelmästä. Henkilökuntaa voi osallistuttaa mukavalla ja kannustavalla tavalla. Huomiota, enemmän myyntiä ja säästöä kohdistamalla myyntiä, katso esitelmä filmi M-kaupasta tästä: YouTube linkki esitelmään, paina. Ja katso toinen esitelmä filmi tästä: YouTube linkki esitelmään, paina. K-kaupan myyntijärjestelmästä päivittäin mitattu keskimääräinen tuoton nousu edelliseen viikkoon verrattuna 1,5 vuoden aikana on ollut yli +70 % tuotteissa. Kustannukset olivat noin 7 % tuotosta ja 3 vuoden työkalun käyttökustannukset vastaavat yhden päivän sanomalehti mainosta. Se on suunniteltu massatuotantoon, toimitettavaksi ovelle, se on helppokäyttöinen ja patentoitu. Millä on merkitystä kuin miettii myyntityökalun tuottoa? Katso filmi lyhyellä esityksellä jossa vertaillaan työkalun tuottoa ulkoisten tutkimusten löytöihin: YouTube linkki esitelmään, paina. Bagholder-tuote tarjoaa ”valitse-, pussita- ja mene”-toiminnon, joka toimii automatisoitujen maksuratkaisujen kanssa. Jonotus- tai maksutoiminto nopeutuu 6 kertaa, mikä lyhentää jonoja, säästää tilaa ja lisää mukavuutta. Tämä saattaa myös tuoda lisää asiakkaita. Metafora on päätös ajaa vasemmalla tai oikealla puolella. Lisäksi tuottoa voidaan tehostaa tarjoamalla ekologisia kasseja. Ohjaamalla ja tarjoamalla, melkeinpä syötäväksi klassifioitavia, ekokasseja ostoksille ja roskakoriin on tehokas ja ekologinen valinta. Strategiesin Bagholder-tuote on saman valmistajan tuottama, joka valmistaa Fiskarsin tuotteiden muoviosia. Erittäin kestävä ja korkealaatuinen tuote, joka voidaan toimittaa maailmanlaajuisesti. Valmistaja on ISO-sertifioitu laatu- ja ympäristösertifikaatilla ISO 9001:2008 ja 14001:2004. Bagholder-tuote on patentoitu.

Katso esitelmä filmi kärry Bagholderista käypä käsiskannauksen, mobiiliskannauksen, RFID ja kasvojentunnistuksen kanssa: YouTube linkki esitelmään, paina. ohjaten asiakasta valitse, pussita ja mene käyttäytymiseen yhdellä tavalla, yhdellä kassi tyypillä. Samalla voi siirtyä käyttämään ekologisinta kassia.

Bagolderin kanssa tai muuten voimme, esimerkiksi, tarjota:

Kestävämmät Biokassit ja uudestaankäytettävät yksilöitävät kassit samaisesta materiaalista.

"Maailman paras kauppakassi". Kestävä monta kertaa käytettävä ostoskassi ennen lopullista roskis käyttöä. Kassi soveltuu seka ja ruoka jätteeseen koska se on teollisesti ja koti kompostoituva alhaisissa lämpötiloissa, poltettava, kierrätettävä sekä kaatopaikalla orgaanista hiiltä sitova, kunnes se lopulta hajoaa, päinvastoin kuin fossiiliset ja seka tuotteet. Sellaisenaan se ylittää nyt muut tällä markkinalla olevat tuotteet. Muovi ja paperi kassit eivät yllä samalle tasolle siksi kassi edustaa kestävimpiä ja pienijalanjälkisimpiä vaihtoehtoja. Tuote on kestävämpi vain, jos sillä on vähintään vastaava funktio kuin tuotteilla, jotka se korvaa.

Erittäin kestävä ja monta kertaa uudestaan käytettävä ennen lopullista käyttöä roskiksena biohajoava koti- ja teollisesti kompostoituva kassi. Yksilöitävissä sinun kuvallasi/logolla ym. Paina YouTube linkkiä missä on näyte kassin kestävyydestä:

Kassin kestävyys, paina.

Sama kassi 12kg painoilla muodostuen 4kg maito ym. rasioista ja 8 kg painosta joka muodostaa erittäin painavan ja kulmikkaan painon.

Kassin kestävyys, paina.

Ota yhteyttä saadaksesi lisää tietoa ja kysymyksillä. Kontakti tiedot ja nettikauppa sivun lopussa.

Biokassit tarjoavat kestävän ja ekologisen ratkaisun. Värisuora Ostoskassista + Uudestaan käytettävästä pienestä ja suuresta kassista. Sertifioitu koti ja teollista kompostointia varten. (NatureWorks hartsi.)

Tuote on kestävämpi vain, jos sillä on vähintään vastaava funktio kuin tuotteilla, jotka se korvaa. Tässä tapauksessa toiminta ja funktio ylittävät tuotteet, joita se korvaa.

1 kassin tarjoaminen ja käyttäminen sopien kaikkiin käyttötarkoituksiin on paras luonnolle. Tässä ovat faktorit mitkä vaikuttavat kestävyyteen ja ekologisuuteen:

- Monen kerran käytettävyys vahvuuden takia (muovikassi yleensä kestää 12 kg, siteeraten tutkimusta.) Tämä vastaa meidän kassimme kestävyyttä kuten esim. aikaisemmin esitetystä filmi klipistä näkee.

ja

- Kaikki loppukäytön roskavaihtoehdot (EOL) ovat avoinna ja mahdollisia.

- Materialin vuosittainen uusiutumis- ja hiilensidontakyky ovat ylivoimaisia, toisin kuin muovi, joka vapauttaa lisää uutta hiiltä ilmastoon tai puu, joka uusiutuu hitaasti.

- Lopuksi *tanskalaisen tutkimuksen LDPEavg (tutkimuksen muovikassi), biopolymeeri(teollisesti kompostoituva biokassi tutkimuksessa) tai paperipussi eivät tarjoa vastaavia laajoja käyttömahdollisuuksia kuin meidän kassi, koska se on vahva ja käyttökelpoinen monta kertaa, mutta säilyttää kaikki loppukäytön vaihtoehdot, jotka eivät ole avoinna muille mainituille kasseille. Tämän lisäksi sillä on tietysti matala jalanjälki arvo.

*The Danish Environmental Protection Agency / LCA of grocery carrier bags

Alhaisimman LCA-luvun ja kasvihuonekaasupäästöjen vähentämisen saavuttamiseksi nämä tuotteet kompostoituvia alhaisissa 20 ° C: n lämpötiloissa. Ruokaan ja vastaavaan sekoittuvat tuotteet eivät kierräty hyvin ja suurin osa päätyy kaatopaikalle, kompostiin tai polttoon. Elintarvikkeisiin liittyvät ja kauppakassi tuotteet täyttävät tämän kriteerin, mikä tekee kotikompostoitavaksi sertifioidusta myymäläkassista ympäristöystävällisimmän suotuisalla LCA-luvulla ja suurella kasvihuonekaasupäästöjen vähennyksellä. Koska kotikompostoitava kassi sopii täydellisesti sitä, tulisi käyttää myös roskakassina, tämä vähentää LCA-lukua entisestään ja vähentää kasvihuonekaasupäästöjä, kun 2 kassista tulee yksi. Tämä merkitsisi vielä suurempaa kasvihuonekaasupäästö vähennystä kuin mainittu 65 % EU:n komission raportissa: Environmental impact assessments of innovative bio-based products –Summary of methodology and conclusions. "Biopohjaiset tuotteet voisivat tarjota yli 65 prosentin kasvihuonekaasupäästösäästöt suunnitellulla käyttöiän päättymisellä EU:n sekoituksen 14 prosentin sijaan." Ympäristöministeriön mukaan EU:n muovijätteestä kerätään alle 30 prosenttia kierrätykseen, 31 prosenttia päätyy kaatopaikalle ja 39 prosenttia poltetaan. Muovisen kauppa kassin kierrätys ei ole optimaalinen pienimmän jalanjäljen saavuttamiseksi vaan saman kassin käyttö roskis kassina. Näin ollen meidän kassimme soveltuu parhaiten kauppakassiksi.

Kuvatussa tilanteessa tämä Home Compostable -tuote on parempi kuin teollisesti kompostoitava variantti.


Yhteystiedot Strategies


Osoite: Helsinki, Suomi

Email: info@strategies.fi
Aukiolo: Tavoitettavissa
DUNS: 36-822-9286

Range Me, online kauppa