Strategies
Helsingfors, Finland | Försäljningsverktyg för butik, Pat., & Bagholder produkt, Pat.

Välkommen till Strategies


Hur en butik kan avkasta mera samt öka mervärdet för butik, kund och personal.


Forskning om hur man kan öka avkastningen och öka andra mervärden i butikerna har producerat 2 produkter. Alla butiker har några saker gemensamt. De har mestadels samma kunder och kunder fattar de flesta köpbeslut i butiken. Ett bekvämt verktyg som harmoniserar eller förenligar målen mellan ägare, ledning och butik stödande kunden. Vidare är det möjligt att effektivisera dagens butik med automatiserade betalningsprocesser som gör det möjligt att bekvämligöra butiksbesöket och minska butiksutrymmet.

Ökad avkastning, arbetstagarnas välbefinnande, uppmärksamhet, minskat matsvinn och minskade annonskostnader till en mycket lägre förbrukning en den normala elförbrukningen med försäljningsverktyget (Pat.). Ökad bekvämlighet, kortare köer, utrymmesbesparingar, snabbare betalning och ökad avkastning med Bagholder-produkten. Ökad direktavkastning i 100 butiker (mindre butiker) med försäljningsverktyget kan vara 5,2 miljoner euro per år och 3,6 miljoner euro per år med Bagholdern (Pat.).



Butiksförsäljningsverktyget, patenterat och producerat av Strategies, skapar en tjänst, ökar arbetarnas välbefinnande, minskar matsvinnet och annonskostnaderna samt ökar uppmärksamheten till en mycket lägre förbrukning en den normala elförbrukningen. Eftersom 90 % av kunderna har 1 favorit butik skapas mest mervärde genom att harmoniserar eller förenligar målen mellan ägare, ledning och butik stödande kunden. 90 % av kundernas vilja kan lätt observeras ur 1 utprint från köpsystemet. Personalen kan involveras på ett trevligt och motiverande sätt. Uppmärksamma, öka försäljningen samt spara genom att rikta försäljningen. Titta på YouTube exemplet från en M affär: YouTube länken till exemplet, tryck. Och titta på ett till exempel här: YouTube länken till exemplet, tryck. Den genomsnittliga avkastningsökningen jämfört med veckan innan under en period på 1,5 år har varit över +70% för produkterna, mätt dagligen från en urban K affärs försäljningssystem. Kostnaden är ca. 7% av avkastningen och 3 års verktygsanvändningskostnad motsvarar en 1-dagars tidningsannons. Den är gjord för massproduktion, kan levereras till dörren, är lätt att använda och har patent. Vad är viktigt när man funderar på avkastningen för försäljningsverktyget? Titta på YouTube snutten med en presentation över avkastningen baserat på utomstående forsknings rön: YouTube länken till exemplet, tryck. Bagholder-produkten ger en ”plocka, kassa och far”-funktion som fungerar med automatiserade betalningslösningar. Kö- eller betalningsfunktionen blir 6 gånger snabbare vilket förkortar köer, sparar utrymme och ökar bekvämligheten. Detta kan också leda till fler kunder i längden. En liknelse är beslutet att köra på vänster eller höger sida. Dessutom kan avkastningen förbättras genom att erbjuda ekologiska kassar. Genom att guida och tillhandahålla, nästan klassificerbara som ätbara, ekopåsar för shopping och för soporna är det effektiva och ekologiska valet. Strategies Bagholder-produkt är massproducerad av samma tillverkare som tillverkar Fiskars produkters plastdelar. En mycket hållbar och högkvalitativ produkt som kan levereras globalt. Tillverkaren är ISO-certifierad med kvalitets- och miljöcertifikat ISO 9001:2008 och14001:2004. Bagholder-produkten är patenterad.

Titta på ett exempel med en Bagholder för kärror användbar med handskanning, mobilskanning, RFID och ansiktsigenkänning: YouTube länken till exemplet, tryck. ledande kunden till att plocka, kassa och far på ett sätt, med en typ av kasse. Samtidigt kan man köra in den mest ekologiska kassen.

Med Bagholdern eller annars kan vi, till exempel, erbjuda

Hållbarare biokassar och på nytt användbara kassar av samma material.

"Världens bästa butikskasse". Hållbar flera gånger brukbar butikskasse tills användning som soppåse för bland och matavfall. Kassen är industriellt och hemkomposterbar i låga temperaturer, brännbar, återvinningsbar samt binder organiskt kol i deponin tills den slutligen bryts ned i motsats till fossila eller blandade produkter som inte gör det. Som sådan överträffar den andra produkter som nu finns på denna marknad. Plast eller papperskassar når inte upp till samma nivå och kassen representerar alternativen som är hålbarast och har det minsta fotavtrycket. En produkt är mer hållbar endast när den har en minst likvärdig funktion som de produkter den ersätter.

Mycket hållbar, god för användning flera gånger förrän användning som soppåse, hem och industriellt komposterbar kasse. Kan skräddarsys med din bild eller logo. Tryck på YoutTube länken till websidan för att se prov på kassens hållbarhet:

Kassens hållbarhet, tryck.

Och en film med samma kasse med en 12kg tyngd av 4kg mjölkförpackningar och dylikt samt en 8kg tyngd. 

Kassens hållbarhet, tryck.

För mera information och frågor ta kontakt. Kontakt detaljer och nätbutik längst ner.

Biokassarna erbjuder en hållbar ekologisk lösning. En Straight Flush av Butikskasse + Återanvändbar liten och stor kasse. Certifierad för hem och industriell kompostering. (NatureWorks harts.)

En produkt är mer hållbar endast om den har minst en likvärdig funktion som de produkter den ersätter. Vår kasse fungerar i alla fall och har fler funktioner än de produkter som kan ersättas.

Att erbjuda och använda 1 kasse som passar alla användnings alternativ är det bästa för miljön. Här är de faktorer som påverkar hållbarhet och ekologi:

- Användbarhet många gånger på grund av sin styrka (en plastpåse håller vanligtvis 12 kg, citat från forskningen.) Detta motsvarar till exempel hållbarheten på vår kasse. Du kan titta på det tidigare publicerade filmklippet.

och

- Alla slutanvändnings alternativ (EOL) är tillgängliga för vår kasse, vilket inte är fallet med en plastpåse.

- Den årliga regenererings- och kolbindningskapaciteten hos materialet saknar motstycke, till skillnad från plast, som släpper ut mer nytt kol i omgivningen, eller träd, som långsamt regenereras.

- Slutligen erbjuder LDPEavg (plastkassen i forskningen), biopolymer (den industriellt komposterbar biokassen i forskningen) eller papperskassen i den *danska forskningen inte samma breda användningsmöjligheter som vår PLA-kasse, eftersom den är stark och användbar många gånger, men behåller alla slutanvändnings alternativ som inte är öppna för de andra nämnda kassarna. Utöver detta har den naturligtvis ett lågt fotavtrycksvärde.

*The Danish Environmental Protection Agency / LCA of grocery carrier bags

För att uppnå den lägsta LCA-siffran och en minskning av växthusgaser är dessa produkter komposterbara i låga temperaturer på 20ºC. Återvinning av produkter som blandas med mat är misslyckat och de slutar som deponi eller i industriell kompostering eller annan kompostering. Livsmedelsrelaterade- och butikskassar fyller detta kriterium vilket gör butikskassen certifierad som Hemkomposterbar (Home Compostable) till den mest miljövänliga med gynnsam LCA-siffra och minskning av växthusgaser. Eftersom en Home Compostable butikskass är perfekt lämpad bör den också användas som sopsäck minskande LCA-siffran samt växthusgasutsläppen ytterligare när 2 kassar blir en. Detta skulle innebära en ännu större minskning av de besparingar på 65 % i växthusgasutsläpp som nämns i EU-kommissionens rapport:  Environmental impact assessments of innovative bio-based products –Summary of methodology and conclusions. “With intended end-of-life, the bio-based products could offer more than 65% GHG emissions savings, instead of 14% with the EU mix, rapporterar EU-kommissionen."

Enligt det finska miljöministeriet:" Under 30 procent av plastavfallet i EU samlas in för återvinning, 31 procent hamnar som deponi och 39 procent bränns. Återvinning av butikskassen är inte det optimala alternativet för att uppnå det minsta fotavtrycket utan användandet av samma kasse som sopkasse. Därför är vår kasse bättre anpassad för att användas som butikskasse.

I den situation som skildras presenterar sig Home Compostable-produkten som bättre än en industriellt komposterbar variant.


Kontaktinformation Strategies


Adress: Helsingfors, Finland

Email: info@strategies.fi
Öppettider: Anträffbar
DUNS: 36-822-9286

Range Me, online butik